joi, 22 iulie 2010

Obositaaa



Ultima luna m-a rapus,parca intreaga mea suflare spalata in sentimente murdare se zbate in nedumerire!

O relatie de 2 ani si aproape doua luni si... iata-ma acum pierduta si nedumerita!
Doi ani superbi cu momente extraordinare.. dar... grei si cu destule dezamagiri si momente grele!
Si acum,dupa atatea,am cedat...imi pare rau de el...tocmai se schimba...in bine!Dar ce sa faci...nu-ti poti programa sentimentele!Asa ca... acum... in sine-le meu se da o lupta crancena intre dragostea si nevoia de aceasta persoana si... toate dezamagirile,neincrederea,suferintele ce au explodata o data cu revenirea mea in Romania...

Totul se invarte in capul meu...bune si rele...manifestandu-se in :dubla personalitate:...(nu ar fi ceva nou...pt ca sunt o"ciudata"...dar este prea...vizibil)
Nu stiu ce sa fac...cum sa actionez....
Dar stiu ca am nevoie de timp...mult timp...pentru a-mi face ordine in ganduri si in...suflet!




ps:am o obsesie cu punctele...asa ma exprim eu...pt mine spun ceea ce eu nu pot exprima in cuvinte!

2 comentarii:

  1. cu punctele am si eu o obsesie...sentimentele imi sunt cam aceleasi...doar ca sunt "ratacita" dupa o relatie de 8 ani...si un certificat de casatorie...citesc...recitesc...si nu-mi vine sa cred, aceeasi situatie, aceleasi sentimente, vorbesti de aceeasi schimbare care a venit prea tarziu...

    RăspundețiȘtergere
  2. parca ar fi scris fosta mea prietena ...cand a venit in Romania...

    RăspundețiȘtergere