sâmbătă, 1 august 2009

O dorinta...O carte!






Dupa ce am scapat cu greu de obsesia asta...ma tot gandesc la o carte,cartea pe care vreau s-o scriu.Cateodata cred ca este o prostie adica astazi pe cine ar interesa o poveste creata de o "adolescenta prostuta" .Dar... totusi imi place sa scriu si mi-ar place sa fac ceva din subiectul aceleia care se vrea sa fie o carte.

Imaginatia este punctul meu forte si multi oameni imi spun ca am un dar si trebuie sa ma folosesc de el dar alti imi spun ca o adolescenta prostuta nu are nicio relevanta!

Si iata-ma iarasi penduland intre a scrie si a nu scrie.
In premiera va dezvalui subiectul cartii:"prietenia" un subiect care merita toata atentia consider eu.Poate ca am fost atrasa de acest subiect deoarece eu nu am avut niciodata parte de o prietenie adevarata,numai prieteni falsi.Constient sau inconstient nevoia mea de un prieten a creat inceputul cartii.Pot sa spun ca...in momentul in care scriu ma simt implinita,ma identific cu personajul...defapt personajul sunt chiar eu intr-o lume,intr-o poveste pe care as vrea s-o traiesc,ador sa scriu deoarece uit de toate problemele si am impresia ca eu insami imi pot scrie destinul.

Sunt fascinata de magie,paranormal si nu am ezitat sa intoduc aceste elemente in "cartea mea" cum ati vazut am o obsesie pt asta, stiu ca este puierila dar eu nu pot scapa de ea.

Imaginatia este o virtude pe care daca stii s-o folosesti poti creea orice.Insa sunt constienta ca tinerii din ziua de azi sunt in pericol de a pierde aceasta virtute.

Cred ca ar fi bine daca mi-as scrie cartea chiar daca ea va fi numai pentru mine.Rezultatele unei scrieri despre cea mai arzatoare dorinta pot fi unele uimitoare insa experienta trairii unei vietii chiar numai intr-o carte unde iti poti scrie destinul sunt extraordinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu